هرچه می خواهد دل تنگت بگو

در قسمت نظرات این پست شما می تونید مطالب کوتاه ویا اخبار ویا هرگونه مطلبی که نیاز به ایجاد پست جدید ندارد را قرار داده تا دیگران از آن استفاده کنند ...

نابغه هایی که در دوران خود کودن شمرده می شدند


ادامه نوشته

تشریح استاد

درود بر شما هم کلاسی ها ....

کسی در باره این ترم اطلاعاتی داره .... اینکه چه درسایی داریم .... با چه استادایی.... از همه مهمتر اینکه استادامون رو تشریح کنه .

به نظر من قبل از شروع ترم باید یه سری کلاس های مجازی فشرده اناتومی استاد گذروند تا همه بچه ها از استادا شناختی پیدا کنند .... مثلا اینکه کدوم استاد سخت گیره .... کدوم استاد سوالای آخر ترمش تکراریه .... کدوم استاد به غیبت گیر نمی ده .

در ضمن یکی از دوستان بی نام تو یکی از پست ها گفته که گروه جزوه نویسی رو راه بندازید !! کسی با تشکیل گروه جزوه نویسی مثل ترم قبل موافقه ؟! اگه نظری دارید بنویسید !!

با تشکر ...


شروع ترم جدید

سلام به همه هم کلاسی های عزیز ....

امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره ...

آموزش گفته که از شنبه 27 شهریور قراره ترم جدید شروع شه و 20تا 22 هم انتخاب واحدمونه !

می خواین از 27 ام برید سر کلاسا یا اینکه ....

بهر حال برای اینکه دوباره سر اینکه کی ترم رو شروع کنیم دعوامون نشه و خون و خون ریزی نشه لطفا از اینکه بگید کی می خواین برید سر کلاس اکیدا خود داری فرمایید . من که چشم دیدن این صحنه هارو ندارم !! هر چی باشه دیگه ما از ترم اولی درومدیم و می خوایم برای 89 ها ترم بالایی شیم !!!

با تشکر ...


نتایج نظرسنجی سخت ترین امتحان این ترم

نتایج نظرسنجی سخت ترین امتحان این ترم


1-فیزیولوژی 12 رای

2-انگل شناسی 6 رای

3- جنین شناسی 4 رای

4و5 - ژنتیک و زبان 3 رای

6و7 - انیشه و تاریخ امامت 2 رای

8- فیزیک پزشکی 1 رای


درضمن در نظرسنجی جدید هم شرکت کنید ....

با تشکر

Welcome back

سلام دوستان هم کلاسی


بعد از گذروندن دوران سخت و مخوف امتحان و شب بیداری های این دوران امیدوارم لحظات خوبی رو در کنار خانواده هاتون داشته باشید و بهتون خوش بگذره ! 


کمی از امتحانات بگید ، امتحانات رو چطور دادین ؟ و بگید از کدوم استاد این ترم واقعا بدتون اومده !!

سال نو مبارک






يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

برامد باد صبح و بوی نوروز // به کام دوستان بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال // مبارک بادت این روز و همه روز


حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد رابه تمامي عزيزان تبريك و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از بركت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي شماعزيزان مسئلت .

چهارشنبه سوری


بشد «چارشنبه» هم از بامداد


بدان باغ که امروز باشیم شاد


ببردند پر مایه گستردنی


می و رود و رامشگر و خوردنی


ز جیحون همی آتش افروختند


زمین و هوا را همی سوختند


ادامه نوشته

بیرون دانشکده چه خبر !!

بیرون دانشگاه چه خبر !!

حتما صبح ها از درب ورودی دانشکده وارد دانشگاه شدین !

در این موقع بیرون دانشکده غوغاای یه برا خودش ! و حتما با صحنه های جالبی روبرو شدین !

یک اینکه باید از لابه لای کارگرهای منتظر برای رفتن به سر کار عبور کنید ! به محض اینکه تاکسی برای پیاده شدن ما می ایسته به تاکسی نزدیک می شن و به زبان مازندرانی  می گن : کارگر خوانی ؟ ( کارگر می خواهی ) یا شاید کمی اونطرف تر صدای مرغ و خروس و اردک های زنده به گوش برسه یا شاید بوی میوه های گندیده ! و حتما ماشین های تخلیه چاه رو کنار در ورودی دانشگاه دیدین !! و اون تابلوی زنگ زده " دانشکده دندانپزشکی "  . حالتون بهم نخوره ! این وضع رو باید ۶ سال تحمل کنیم ! 

به هر حال اونجا بازار روزه که کنارش دانشگاه زدن ! اگه مشکلیه جای دانشگا رو عوض کنند !

شاید دانشگاه به خاطر اینکه دانشجویان را از تولید به مصرف برسونه به عبارتی سریعا وارد بازار کار کنه این کارو کرده ! شما می تونید پس از فارغ التحصیلی بعد از اینکه مدرکتونو گرفتین از در دانشکده بیرون برید و یک بیل تهیه کنید و وارد بازار کار شید !واقعا چقدر سریع ! کدوم دانشگاه اینقدر سریع برای دانشجو هاش کار جور می کنه !! شاید بگین این کار پسراست ! برای دختر ها چی ؟ برای دختر ها هم کار هست !! می تونید از دانشگاه پرتقال بچینید و بیرون دانشکده بفروشید !! اگر هم خواستید می تونید مرغ و خروس و اردک بفروشین !!

یادم میاد برای مشاوره پیش یکی از این فارغ التحصیلان رفتم و بسیار از کارش راضی بود و از درامد خوبش صحبت می کرد و میگفت سال 70 وارد دانشگاه شد و چون شاگرد اول بود برای تخصص اورتوبیل و کلنگ دنسی گرفتنش و الان کاروکاسبی خوبی برا خودش جفت و جور کرده !!

بهتون توصیه می کنم حتما درساتونو خوب بخونید و یک تخصص خوب قبول شید !

من که برای ورود به " بازار کار و کارگری " خیلی مشتاقم !!   

chat room 4 weblog

چت روم برای وبلاگ !!!!

در سمت راست وبلاگ در قسمت زیر آمار وبلاگ ایکون chat now را انتخاب کنید و وارد چت روم اختصاصی بروبچه دندونپزشکی بابل بشین !!!!

اگه نتونستید وارد چت روم بشین باید برنامه JAVA رو نصب کنید اگه این برنامه رو ندارین براتون گذاشتم تا دانلودش کنید .
download java حجم برنامه حدود 15MB
اگر هم نتونستید دانلودش کنید می تونید از خودم این برنامه رو بگیرین !


اگه به مشکلی برخوردید در قسمت نظرات ذکر کنید
با تشکر

بدون شرح ....


دوران قبل از دانشگاه = حسرت

قبول شدن در دانشگاه = صعود

كنكور = گذرگاه كاماندارا

دوران دانشجویی = سالهای دور از خانه

خوابگاه دانشجویی = آپارتمان شماره 13

بی نصیبان از خوابگاه = اجاره نشین ها

امتحان میان ترم = زنگ خطر

امتحان پایان ترم = آوار

لیست نمرات دانشجویی = دیدنیها

نمره امتحان = پرنده كوچك خوشبختی

مسئولین دانشگاه = گرگها

استادان = این گروه خشن

آشپزخانه = خانه عنكبوت

سلف دانشگاه = پایگاه جهنمی

پاسخ مسئولین = شاید وقتی دیگر

دانشجوی اخراجی = مردی كه به زانو در امد

دانشجوی فارغ التحصیل = دیوانه از قفس پرید

دانشجوی سال اولی = هالوی خوش شانس

مدرك گرفتن = پرواز بر فراز آشیانه فاخته

پاس كردن واحدها = آرزوهای بزرگ

مرگ استادها = جلادها هم میمیرند

محوطه چمن دانشگاه =حریم مهرورزی

استاد راهنما = مرد نامرئی

كمك هزینه = بر باد رفته

درخواست دانشجویان = بگذار زندگی كنم

دانشجوی دانشگاه صنعتی = بینوایان

برخورد استادان = زن بابا

اتاق رئیس دانشگاه = كلبه وحشت

شب امتحان = امشب اشكی میریزم

تقلب در امتحان = راز بقا

یادگیری = قله قاف

دانشجوی معترض = پسر شجاع

خاطرات استادها = اعترافات یك خلافكار

انصراف = فرار از كولاك

تصییح ورقه امتحان = انتقام

نمره گرفتن از استاد = دوئل مرگ

شاگرد اول = مرد ۶ میلیون دلاری

آرزوی دانشجویان = زلزله بزرگ

هیئت علمی = سامورایی ها

رئیس دانشگاه = دیكتاتور بزرگ

رفتن به خوابگاه دختران = عبور از میدان مین

رئیس آموزش = هزاردستان

معاون آموزش = دزد دریایی

برخورد مسئولین = كمیسر متهم میكند

از دانشگاه تا خوابگاه = از كرخه تا راین

شرح الوقایع ترم اول ( قسمت سوم امتحانات )

امتحانات ترم اول ما هم به هر ترتیبی بود گذشت . حالا نمرات هم اومده !!!!
یه سری نکات که در طول امتحانات شاید خیلی از ما ها تجربش کرده کرده باشیم !
ادامه نوشته

شرح الوقایع ترم اول (قسمت اول شرح حال استادا !)

چهارم مهر سال 1388 خورشیدی وارد دانشگاه شدیم . شاید آرزوی همه ما قبول شدن در دانشگاه های شهیدبهشتی و تهران بوده که سر از بابل در آوردیم ولی فکر کنم آرزوی همه ما قبول شدن در رشته دندانپزشکی بوده که همین طور هم شد .

خلاصه وارد دانشگاه شدیم . حالا این دانشگاهی که میگفتن و دل مارو وقتی پشت کنکور بودیم آب میکرد چی هست ؟

ادامه نوشته

بدشانس ترین انسان های دنیا

توتوما ياماگاتچي : در زمان جنگ جهانی دوم اولين بمب‌هاي اتمي تاريخ بر روي شهرهاي هيروشيما و ناكازاكي انداخته شدند و ياماگاتچي در زمان هر دو بمباران اتمي، در اين دو شهر حضور داشت.

روي ساليوان : هفت بار دچار صاعقه‌زدگي شده است .

آن هودجز : تكه‌اي از يك شهاب سنگ سقف خانه او را سوراخ كرد و دقيقاً با او كه بر روي مبل دراز كشيده بود برخورد كرد.

متن کامل در ادامه مطلب

ادامه نوشته

شیخ تنبل

بعد از اخرین ملاقات استاد فارسی یادم اومد برای این استاد عزیز متنی ننوشتم ! برای اینکه استاد از من ناراحت نشه گفتم یه متنی آماده کنم ! هرچند کوتاه


ادامه نوشته

دلیل اومدن به دانشگاه

شما برای چی اومدین دانشگاه !

ادامه نوشته

خاطرات یک استاد در اولین جلسه تدریس <طنز>

یادداشت های خصوصی، لطفاً کسی نخواند!:

امروز روز اولی بود که وارد دانشگاه می شدم و بالاخره به آرزوم می رسیدم و قرار بود تدریس کنم. تدریس! چه غلطا! .......

ادامه نوشته

نتایج نظرسنجی ضعیف ترین استاد

از دوستان به خاطر شرکت در این نظر سنجی تشکر می کنم و از کسانی هم که تو کلاس ما نبودند و در نظر سنجی ما شرکت کردن بیشتر تشکر می کنم !

نتیجه نهایی :

تعداد شرکت کنندگان 37 نفر ( نفرات کلاس 32  نفر)

ترتیب ضعیف ترین استاد :

1 - خانم دکتر فیضی با 14 رای و 36.8% ضیف ترین استاد

2 - آقای شریفی  8 رای و 21%

3- آقای دکتر محجوب و خانم عباسی و آقای دکتر فارسی هرکدام 3 رای و 7.8%

6-آقای دکتر سلطانپور و آقای دکتر پور امیر و آقای دکتر قوجق هر کدام 2 رای و 5.2%

9 - آقای دکتر حلالخور 1 رای و 2.6%

10 - آقای دکتر پورقاسم بدون رای منفی ( می شه گفت بهترین استاد )

 

شیخ البیوشیمی

شیخ البیوشیمی ، آن عاشق مزه پرونی آن قاری جزوات گزنده ، آن گیرنده امتحانات کشنده ،آنکه مذاکره با او نبوده هیچ وقت سازنده ، آنکه همواره مخالف پیشنهادات ارائه شده  آن خداوندگار یک بام و دو هوا ، آن یکی به نعل زده و یکی به میخ روا ، کرامات دیگرش هم که سوا ، شیخ البیوشیمی < دکتر حلالخور > از اکابر تحقیق در بیوشیمی آن مدیر گروهک بیوشیمی آنکه بخواهد کلاس گذارد می گذارد بخواهد کلاس دیگران تعطیل کند میکند .
نقل است شیخ در آخرین کلاس های خود در حال تدریس آخرین مطالب برای کلاس می بود خود میگفت و شاگردان در عجب، کس چیزی از سخنان این شیخ در نیافت . مریدی بر شیخ وارد و پرسید : یا شیخ! شما که خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی! فوت و فن این هنرمندی چیست تا ما هم بکار بندیم؟گفت مر مرید را :اگر خاموش باشی من تو را چیزی آموزم که از این محن باز رهی . مری  خاموش بود . شما که بیوشیمی نمی دانید نمی توانید هنرمند باشید، سختی دارد ، ممارست دارد ، مرارت و ناملایمت دارد، فقط همین را بدان که به آنکس که خنده ای کند صدادار برای مزه پرونی های من اورا گرامی دارم و برایش نمره ها در نظر تا درسی شود برای انان که نخندند !
و شیخ را گویند چگونه اینهمه ابهام در جزواتت جای می دهی ؟
شیخ گفت : «کار هر کس نیست مرد کهن!! گاو نر می خواهد و خرمن کوفتن!!» جمله جمع را وقت خوش گشت و بسیار گریستند و نعره ها زدند !!!
اورا از این دست حکایات بسیار است !!
 

حوادث بعد از امتحان بافت در ایران <طنز>


حوادث بعد از امتحان بافت در ایران

رئیس کمیته شوری رسیدگی و نظارت بر حوادث بعد از امتحان بافت اخیر در ایران گفت : امتحان در فضایی کاملا سالم برگزار شد و هیچ گونه تقلبی صورت نگرفته و از معترضین می خواهیم که به سخنان مقام معظم ریاست دانشگاه عمل کرده و به خیابان ها نریزند.



ادامه نوشته

محرم

یا ابا عبدالله الحسین (ع)

http://ipo-ifo.persiangig.com/images/Evening%20Of%20Ashoora%20(ashora%20ashura%20ashoura)%20%d8%b9%d8%b5%d8%b1%20%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7.JPG



باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتماست


باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین
بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظماست


این صبح تیره باز دمید از کجا کزو
کار جهان و خلق جهان جمله درهماست


گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامی ذرات عالم است


گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست

این رستخیز عام که نامش محرم است


در بارگاه قدس که جای ملال نیست
سرهای قدسیان همه بر زانویغم است


جن و ملک بر آدمیان نوحه می کنند
گویا عزای اشرف اولاد آدماست


شباهت ها و تفاوت های قوجق با رجال سیاسی ! <طنز>

با خنده خوانده شود !!!

ادامه نوشته

هرچه می خواهد دل تنگت بگو ....

در قسمت نظرات این پست شما می تونید مطالب کوتاه ویا اخبار ویا هرگونه مطلبی که نیاز به ایجاد پست جدید ندارد را قرار داده تا دیگران از آن استفاده کنند ...

زلزله <طنز>

فکر می کنید اگر در کشور های مختلف زلزله بیاد چه اتفاقی می افته ؟


ادامه نوشته

چند کلمه ای با نویسندگان ...

درود بر شما

می خواستم نکاتی رو در باره گذاشتن پست در وبلاگ به شما بگم ...

ادامه نوشته

توجه  توجه  :داغ ترین خبر علمی جهان ، عنصر 110 جدول تناوبی کشف شد ! < طنز >

عنصر 110 جدول تناوبی توسط دانشمندان انیستوپاستور کشف شد ! افتخاری برای ایران و ایرانی

ادامه نوشته

توصیف کلاس دکتر سلطان پور از زبان بیهقی !!! <طنز>

سخنی نرانم تا خوانندگان این تصنیف گویند شرم باد این پیر را !

حتما بخونید و نظر بدین

ادامه نوشته

متولد چه ماهی هستید !!!

شما در چه ماهی به دنیا اومدین ؟

چقدر از این خصوصیات در شما یا اطرافیانتون دیده میشه ؟

متن کامل در ادامه مطلب

ادامه نوشته

خوان اول

یادم آمد ، هان

داشتم میگفتم آن صبح

سورت سرمای آبان بیداد میکرد .....



ادامه نوشته

خاموش کردن کامپیوتر در 4 ثانیه

این مطلب توسط مجتبی تهیه شده !

ادامه نوشته