بیوشیمی عملی

با سلام خدمت تمام همکلاسی های عزیز.

غرض از مزاحمت این که خانم عباسی به یکی از دوستان گفتن که برای امتحان بیوشیمی عملی از اسلایدهاشون سوال زیاد دادن برا همین من الان لینکشون رو میذارم اینجا هر کی میخواد برداره:

http://www.4shared.com/file/190331112/538efa39/An_Introduction_to_Ultraviolet.html

http://www.4shared.com/file/190333661/2a80e34a/___online.html

http://www.4shared.com/file/190334488/538c9ab7/_online.html

باتشکر VAMPIRE

نتایج نظرسنجی ضعیف ترین استاد

از دوستان به خاطر شرکت در این نظر سنجی تشکر می کنم و از کسانی هم که تو کلاس ما نبودند و در نظر سنجی ما شرکت کردن بیشتر تشکر می کنم !

نتیجه نهایی :

تعداد شرکت کنندگان 37 نفر ( نفرات کلاس 32  نفر)

ترتیب ضعیف ترین استاد :

1 - خانم دکتر فیضی با 14 رای و 36.8% ضیف ترین استاد

2 - آقای شریفی  8 رای و 21%

3- آقای دکتر محجوب و خانم عباسی و آقای دکتر فارسی هرکدام 3 رای و 7.8%

6-آقای دکتر سلطانپور و آقای دکتر پور امیر و آقای دکتر قوجق هر کدام 2 رای و 5.2%

9 - آقای دکتر حلالخور 1 رای و 2.6%

10 - آقای دکتر پورقاسم بدون رای منفی ( می شه گفت بهترین استاد )