هرچه می خواهد دل تنگت بگو

در قسمت نظرات این پست شما می تونید مطالب کوتاه ویا اخبار ویا هرگونه مطلبی که نیاز به ایجاد پست جدید ندارد را قرار داده تا دیگران از آن استفاده کنند ...

شروع ترم جدید

سلام به همه هم کلاسی های عزیز ....

امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره ...

آموزش گفته که از شنبه 27 شهریور قراره ترم جدید شروع شه و 20تا 22 هم انتخاب واحدمونه !

می خواین از 27 ام برید سر کلاسا یا اینکه ....

بهر حال برای اینکه دوباره سر اینکه کی ترم رو شروع کنیم دعوامون نشه و خون و خون ریزی نشه لطفا از اینکه بگید کی می خواین برید سر کلاس اکیدا خود داری فرمایید . من که چشم دیدن این صحنه هارو ندارم !! هر چی باشه دیگه ما از ترم اولی درومدیم و می خوایم برای 89 ها ترم بالایی شیم !!!

با تشکر ...


یک شروع دوباره...

دوستان و همکلاسی های عزیز به خصوص شما نویسنده های خوب وبلاگ از همتون دعوت میکنم دوباره فعالیت خودتونو شروع کنید به سه دلیل اصلی :

۱. به این فکر کنید که این وبلاگ مثل یک دفتر خاطرات دائمی و شما میتونید حتی سالها بعد خاطراتتونو با اون زنده کنید.

۲.یک راه ارتباطی و اطلاعاتی سریع آسون و ارزونه...

۳. چوناینجا مطعلق به ماست و اسم ما روشه پس خودمون باید آبادش کنیم!

در ادامه ضمن گذاشتن چند تصویر جالب از همتون میخام نظرتونو اعلام کنید

ادامه نوشته

Welcome back

سلام دوستان هم کلاسی


بعد از گذروندن دوران سخت و مخوف امتحان و شب بیداری های این دوران امیدوارم لحظات خوبی رو در کنار خانواده هاتون داشته باشید و بهتون خوش بگذره ! 


کمی از امتحانات بگید ، امتحانات رو چطور دادین ؟ و بگید از کدوم استاد این ترم واقعا بدتون اومده !!

chat room 4 weblog

چت روم برای وبلاگ !!!!

در سمت راست وبلاگ در قسمت زیر آمار وبلاگ ایکون chat now را انتخاب کنید و وارد چت روم اختصاصی بروبچه دندونپزشکی بابل بشین !!!!

اگه نتونستید وارد چت روم بشین باید برنامه JAVA رو نصب کنید اگه این برنامه رو ندارین براتون گذاشتم تا دانلودش کنید .
download java حجم برنامه حدود 15MB
اگر هم نتونستید دانلودش کنید می تونید از خودم این برنامه رو بگیرین !


اگه به مشکلی برخوردید در قسمت نظرات ذکر کنید
با تشکر

بیوشیمی عملی

با سلام خدمت تمام همکلاسی های عزیز.

غرض از مزاحمت این که خانم عباسی به یکی از دوستان گفتن که برای امتحان بیوشیمی عملی از اسلایدهاشون سوال زیاد دادن برا همین من الان لینکشون رو میذارم اینجا هر کی میخواد برداره:

http://www.4shared.com/file/190331112/538efa39/An_Introduction_to_Ultraviolet.html

http://www.4shared.com/file/190333661/2a80e34a/___online.html

http://www.4shared.com/file/190334488/538c9ab7/_online.html

باتشکر VAMPIRE

نتایج نظرسنجی ضعیف ترین استاد

از دوستان به خاطر شرکت در این نظر سنجی تشکر می کنم و از کسانی هم که تو کلاس ما نبودند و در نظر سنجی ما شرکت کردن بیشتر تشکر می کنم !

نتیجه نهایی :

تعداد شرکت کنندگان 37 نفر ( نفرات کلاس 32  نفر)

ترتیب ضعیف ترین استاد :

1 - خانم دکتر فیضی با 14 رای و 36.8% ضیف ترین استاد

2 - آقای شریفی  8 رای و 21%

3- آقای دکتر محجوب و خانم عباسی و آقای دکتر فارسی هرکدام 3 رای و 7.8%

6-آقای دکتر سلطانپور و آقای دکتر پور امیر و آقای دکتر قوجق هر کدام 2 رای و 5.2%

9 - آقای دکتر حلالخور 1 رای و 2.6%

10 - آقای دکتر پورقاسم بدون رای منفی ( می شه گفت بهترین استاد )

 

هرچه می خواهد دل تنگت بگو ....

در قسمت نظرات این پست شما می تونید مطالب کوتاه ویا اخبار ویا هرگونه مطلبی که نیاز به ایجاد پست جدید ندارد را قرار داده تا دیگران از آن استفاده کنند ...