شروع ترم جدید
سلام به همه هم کلاسی های عزیز ....
امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره ...
آموزش گفته که از شنبه 27 شهریور قراره ترم جدید شروع شه و 20تا 22 هم انتخاب واحدمونه !
می خواین از 27 ام برید سر کلاسا یا اینکه ....
بهر حال برای اینکه دوباره سر اینکه کی ترم رو شروع کنیم دعوامون
نشه و خون و خون ریزی نشه لطفا از اینکه بگید کی می خواین برید سر کلاس اکیدا خود داری فرمایید . من که چشم دیدن این صحنه هارو ندارم !!
هر چی باشه دیگه ما از ترم اولی درومدیم
و می خوایم برای 89 ها ترم بالایی شیم !!!
با تشکر ...
یک شروع دوباره...
۱. به این فکر کنید که این وبلاگ مثل یک دفتر خاطرات دائمی و شما میتونید حتی سالها بعد خاطراتتونو با اون زنده کنید.![]()
۲.یک راه ارتباطی و اطلاعاتی سریع آسون و ارزونه...![]()
۳. چوناینجا مطعلق به ماست و اسم ما روشه پس خودمون باید آبادش کنیم!![]()
در ادامه ضمن گذاشتن چند تصویر جالب از همتون میخام نظرتونو اعلام کنید ![]()
![]()
![]()
Welcome back
سلام دوستان هم کلاسی
بعد از گذروندن دوران سخت و مخوف امتحان و شب بیداری های این دوران امیدوارم لحظات خوبی رو در کنار خانواده هاتون داشته باشید و بهتون خوش بگذره !
کمی از امتحانات بگید ، امتحانات رو چطور دادین ؟ و بگید از کدوم استاد این ترم واقعا بدتون اومده !!
chat room 4 weblog
اگه نتونستید وارد چت روم بشین باید برنامه JAVA رو نصب کنید اگه این برنامه رو ندارین براتون گذاشتم تا دانلودش کنید .
download java حجم برنامه حدود 15MB
اگر هم نتونستید دانلودش کنید می تونید از خودم این برنامه رو بگیرین !
اگه به مشکلی برخوردید در قسمت نظرات ذکر کنید
با تشکر
بیوشیمی عملی
غرض از مزاحمت این که خانم عباسی به یکی از دوستان گفتن که برای امتحان بیوشیمی عملی از اسلایدهاشون سوال زیاد دادن برا همین من الان لینکشون رو میذارم اینجا هر کی میخواد برداره:
http://www.4shared.com/file/190331112/538efa39/An_Introduction_to_Ultraviolet.html
http://www.4shared.com/file/190333661/2a80e34a/___online.html
http://www.4shared.com/file/190334488/538c9ab7/_online.html
باتشکر VAMPIRE
نتایج نظرسنجی ضعیف ترین استاد
نتیجه نهایی :
تعداد شرکت کنندگان 37 نفر ( نفرات کلاس 32 نفر)
ترتیب ضعیف ترین استاد :
1 - خانم دکتر فیضی با 14 رای و 36.8% ضیف ترین استاد
2 - آقای شریفی 8 رای و 21%
3- آقای دکتر محجوب و خانم عباسی و آقای دکتر فارسی هرکدام 3 رای و 7.8%
6-آقای دکتر سلطانپور و آقای دکتر پور امیر و آقای دکتر قوجق هر کدام 2 رای و 5.2%
9 - آقای دکتر حلالخور 1 رای و 2.6%
10 - آقای دکتر پورقاسم بدون رای منفی ( می شه گفت بهترین استاد )