تشریح استاد
درود بر شما هم کلاسی ها ....
کسی در باره این ترم اطلاعاتی داره .... اینکه چه درسایی داریم .... با چه استادایی.... از همه مهمتر اینکه استادامون رو تشریح کنه .
به نظر من قبل از شروع ترم باید یه سری کلاس های مجازی فشرده اناتومی استاد گذروند تا همه بچه ها از استادا شناختی پیدا کنند .... مثلا اینکه کدوم استاد سخت گیره .... کدوم استاد سوالای آخر ترمش تکراریه .... کدوم استاد به غیبت گیر نمی ده .
در ضمن یکی از دوستان بی نام تو یکی از پست ها گفته که گروه جزوه نویسی رو راه بندازید !! کسی با تشکیل گروه جزوه نویسی مثل ترم قبل موافقه ؟! اگه نظری دارید بنویسید !!
با تشکر ...
+ نوشته شده در یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت 22:39 توسط علیرضا قربانی
|