باز آمد بوی ماه مهر

سلامی به گرمی آفتاب داغ و سوزان بابل منتها این بار از مشهد ،بازم اول مهر و استادای جدید و خلاصه ورودمون به دنیای سال بالایی هارو تیریک عرض می کنم خدمت همه دوستان امیدوارم  مثل همیشه شاد و خوش و سر زنده باشین ملالی هم نیست جز دوری شما .خلاصه اینکه اگر بار گران بودیم نرفتیم همین دور و برا هستیم

دیگه عرضی نیست فقط میمونه یه زحمتی بکشین دکمه ادامه مطلبو بزنین همین.


ادامه نوشته

به نام خالق زیبایی ها

چند جمله زیبا تقدیم به اونایی که دوسشون داریم........

از دکتر وین والتر

(دکتر وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) در ۱۰ می ۱۹۴۰ در شهر دیترویت از توابع ایالت میشیگان در ایالات متحده امریکا در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد.

او یک نویسنده و سخنران است. یک عنوان از کتاب های او بنام "قلمرو اشتباهات شما" در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین رکوردار فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.)


ادامه نوشته

اختلال در روز سی ام تیرماه و اول مرداد

به نقل از سایت بلگفا:

متاسفانه در چند روز اخیر دچار مشکلی جدی در یکی از سرورهای سایت شدیم. بطوریکه  حجم بالایی از اطلاعات سایت آسیب دیده بود. تلاش برای بازیابی اطلاعات و استفاده از نسخه پشتیبان با توجه به حجم بالای اطلاعات سایت که حدود پانصد گیگابایت است زمان زیادی لازم داشت در این مدت طبیعتا امکان درج اطلاعات جدید وجود نداشت بنابراین پنل مدیریت سایت برای مدتی غیرفعال شد.با توجه به بازیابی تدریجی اطلاعات کاربران سایت مجدداْ فعال شد. تنها بخش نظرات باقی مانده است که در یک یا دو روز آینده بخش نظرات نیز مجدداْ فعال خواهد شد.
بابت اختلال پیش آمده عذر میخواهیم و از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

مجموعه تصاویر ديدني خطای دید

برای دیدن عکسها و تصاویر خطای دید همراه با توضیح برید به ادامه مطلب...  (-;

ادامه نوشته

بدون شرح

یه سری عکس های جالب و طنز که دیدنشون خالی از لطف نیست .....
ادامه نوشته

عيد مبعث مبارک


ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد             

                دل رمیده ما را انیس و مونس شد


نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

               به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

تعمير و نگهداري از كاخ سفيد و هوش ایرانی

تعمير و نگهداري از كاخ سفيد بصورت يك مناقصه مطرح شد. يك پيمانكار آمريكايي، يك مكزيكي و يك ايراني در اين مناقصه شركت كردند.
ادامه نوشته

رفتار شناسی جامعه خوابگاهی و نقش امپریالیسم در استعمار جوامع(بخش اول:رفتار شناسی فرهنگی)

/**/ کلمه خوابگاه از دو واژه خواب به معنی کپیدن و واژه گاه به معنی گاها و ندرتا تشکیل شده است . کاربرد واژه <گاه>  در زبان فارسی بسیار گسترده است و امروزه بر خلاف آنچه که در لغتنامه های قدیمی نوشته  می شود معنای متضادی به کلمه پیش از خود اضافه می کند  مثلا کلمه دانشگاه که امروزه به مکانی گفته می شود که اصولا در آن حرفی از دانش و تحصیل علم در میون نیست و گاها و ندرتا افرادی را پیدا می کنید که به این قصد به دانشگاه آمده باشند یا مثلا همین واژه ندامتگاه که امروزه محلی برای آموزش جدیدترین متد های زورگیری ، سرقت ،جیب زنی ، و غیره  به تازه کارهاست و خیلی کم افرادی پیدا می شوند که با طی دوران بازداشت نادم و پشیمان شده و با تحول روحی به دامن اجتماع برگردند . کلمه خوابگاه نیز از این قائده مستثنا نیست به همین جهت به مکانی اطلاق می شود که شما بسیار کم در آن فرصت خوابیدن و استراحت کردن پیدا می کنید . خوابگاه از واژه های کهن در زبان فارسی است و در کتب تاریخی از آن بسیار یاد شده است چنان که در کتاب (نگاهی نو به رئالیسم،بایدها و نباید ها) از شیخ حمید بن عباس مشهدیانی نوشته شده در قرن پنجم هجری می خوانیم :

گویند که سلطان پشم الدین باقی – انار ا... برهانه- چند روزی را به نزهتگهی عزیمت نمود از برای تفرج وشکار .وی به همراه چاکران ،مادحان ،حاشمان و غیره و ذلک از شبگیر تا به غروب به شکار مشغول شدند و چونان که ظلمت شب فرا رسید در پی آن شدند که مکانی گزین کنند از برای گذران شب . یکی از همراهیان شاه بدو گفت: زندگانی امیر  دراز باد. دو مکان بیش نداریم  یکی خوابگاهی است قریب که گروهی که ایشان را دانشجو خوانند اوقات فراغت از تحصیل خود را در آن می گذرانند و دیگری طویله ایست دورتر که در آن استران و انعام نگه داری می کنند و گریزی نیست که از این دو جا مکانی را برگزینیم .سلطان بی درنگ گفت عزم طویله می کنیم که هم نظیف تر و پاکیزه تر است هم آرامتر و سلطان را تاب هم نشینی با این جماعت مجنون نیست .....

و از این دست حکایت ها در تاریخ زیاد است .مطالعه متون کهن نشان می دهد که در گذشته نیز کلمه خوابگاه به همین معنای امروزی مورد استفاده قرار می گرفته است . خوابگاه مکان بسیار پیچیده ایست و با وجود پیشرفت گسترده علم در عصر ما هنوز بسیاری از جنبه های این نهاد پر تاثیر مدنی و اجتماعی بر دانشمندان پوشیده مانده است . آنچه که در ادامه می خوانید مختصری از جنبه های گوناگون این مکان و رفتار شناسی تحلیلی ساکنین آن است:  

/*]]-->
ادامه نوشته

ندای آغاز

یک شعر زیبا از سهراب با ترجمه انگلیسیش تقدیم به برو بچ گل دندانپزشکی از کتاب عاشق همیشه تنهاست که گزیده اشعار سهراب هستش با ترجمه انگلیسسیش از کریم امامی

پیشاپیش عیدتون مبارک

ادامه نوشته

زندگی به زبان رایانه

1.در زندگی با دیگران نرم افزار باشیم نه سخت افزار

2.در سایت زندگی ، همیشه لینک mahabbat  داشته باشیم و هیچ گاه برای این سایت فیلتر نگذاریم

3.برای پسوند فایل زندگی اجتمای و خانوادگی ، از سه کاراکتر <ع> ،<ش>، <ق> استفاده کنیم.

4.هیچ گاه قفل سی دی قلب مردم را نشکنیم، که تا توانی دلی به دست آور  دل شکستن هنر نمی باشد

5.چنانچه در کاری شکست خوردیم آن را shutdown  نکنیم بلکه آن را رستارت کنیم

6.برای مانیتور زندگی مان بک گراند (background ) آبی در نظر بگیریم نه سیاه  یا دودی

7.برای سیستم قلب مان از مانیتور های تخت و صاف (Flat  ) استفاده کنیم

8.روی کلیدهای عیب کیبورد خودمان انگشت بگذاریم نه روی کلیدهای عیب کیبورد دیگران

9.برای فایل های اسرار زندگی مان پسورد(passwod ) بگذاریم و آن را مخفی (hidden ) کنیم.

10.همواره پیش از سخن گفتن سی پی یوی فکرمان را به کار بیندازیم.

11.در صفحه مشکلات مردم کلید F1  باشیم و آنان را کمک و راهنمایی (Help ) کنیم

12.برای باغ زندگی مردم windows  باشیم نه dos !!

13.اگر از کسی بدی و کم لطفی دیدیم ،آن را save  نکنیم بلکه آن را delete نماییم و حتی از ریسایکل بین ( recycle bin) قلبمان کاملا محو کنیم

14.به دیگران اجازه ندهیم در CD Ram  زندگی مان هر نوع سی دی که بخواهند قرار دهند

15.خانه و دفتر کارمان به روی مردم نیازمند open  باشد.

16.برای حل اختلافات زناشویی روی گزینه گذشت و ایثار دابل کلیک (double click ) کنیم.

17.تا حرف کسی تمام نشده اسپیکر خود را روشن نکنیم.

دست نوشته ای از مهاتما گاندی

ادامه نوشته

تو هم دختر من رو مي پسندي !

مرد جوون : ببخشين آقا ، مي تونم بپرسم ساعت چنده ؟
پيرمرد : معلومه كه نه !
جوون : ولي چرا ؟ ! مثلا'' اگه ساعت رو به من بگي چي از دست ميدي ؟ !
پيرمرد : ممكنه ضرر كنم اگه ساعت رو به تو بگم !
جوون : ميشه بگي چطور همچين چيزي ممكنه ؟ !
ادامه نوشته

تقدیم به ساحت مقدس حضرت ابا عبد الله الحسین

براتون چند آهنگ زیبا  مناسب با حال و هوای این ماه عزیز گذاشتم که امیدوارم لذت ببرید .از دستشون ندید (برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید)

ادامه نوشته

طرز تهیه شکم سیر کن استراگف

/* /*]]-->*/ سلام خدمت بر وبچه های گل دندانپزشکی بابل،به سلامتی تعطیلات پایان یافت و مجدد شروع دوران نوستالژیک خوابگاهی.مسلما شما هم با اونی که تحت عنوان غذا به خورد ما میدن مشکل دارید به همین علت هم نظر به درخواست های گسترده دوستان و صد البته عنایت به این نکته که تغذیه صحیح و سالم چه تاثیر مثبتی می تواند بر توانایی یادگیری دانشجو داشته باشد و با توجه به اینکه پرونده هسته ای ایران در مراحل حساسی به سر می برد و لایحه هدفمند کردن یارانه ها هم همین امروز و فرداست که به اجرا گذاشته شود(بیخود شعار دولت کودتا ،استعفا استعفا ندید اصلا مطلب سیاسی نیست)تصمیم گرفتم امروز طرز تهیه یک غذای سالم و پر انرژی را به شما آموزش دهم پس تا پایان کار همراه باشید!
ادامه نوشته

fairy Tale

امروز براتون موزیک ویدئو آهنگ fairy tale از الکساندر ریبک رو گذاشتم که تو مسابقات یورویژن امسال اول شده

بود ،امیدوارم لذت ببرید!


برای دیدن لینک دانلود و متن آهنگ برید به ادامه مطلب....

ادامه نوشته

بدشانسی.......

اگر حال نظر دادن دارید برای دیدن متن این پست به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
ادامه نوشته

روش های درس خواندن  پسرها...

پسر ها: یا درس نمی خونن یا وقتی می خوان بخونن باید حسش بیاد. وقتی حسش میاد كه شب امتحانه ... یه كم كه درس خوندن یه موردی پیش میاد و بهش خیره می شن و به یه چیزی فكر می كنن بعد انگار كه درس خوندن بلند میشن میرن استراحت می كنن بعد از یك ساعت استراحت دوباره میرن میشینن فكر می كنن . وقتی فكرشون تموم شد كتاب رو ورق میزنن یه كم براندازش میكنن وزنش می كنن استخاره می كنن برای خودشون تقسیمش می كنن میگن تا ساعت فلان اینقدر می خونم تا ساعت فلان اینقدر بعد میرن استراحت كنن . حین استراحت حسشون تموم میشه حال ندارن برن بخونن ولی چون می دونن فردا امتحان دارن پا میشن میرن سر كتابشون. همینجور كه می خونن هیچی حالیشون نیست چون جای دیگه فكر می كنن( لازم به ذكر است كه هیچ وقت در هیچ موقعیتی فكر نمی كنن فقط موقع درس خوندن فكرشون میاد بعد از نیم ساعت دوباره میرن استراحت، بعد سه ربع استراحت می بینن خیلی دیر شده .دوباره میرن درس بخونن این بار می خونن یه چیزایی هم یاد میگیرن ولی چیزایی كه یاد نمی گیرن رو میذارن كه فردا از دوستاشون بپرسن یه كم به معلمشون فحش میدن می گن اینارو درس نداده خلاصه آخرش نمیرسن كتاب رو تموم كنن فردا میرن میبینن كه دوستاشون یه چیزایی می گن كه تا حالا به گوششون نخورده بعد اعصابشون خط خطی میشه اونایی هم كه خونده بودن یادشون میره به همین سادگی

(البته این متن ادامه هم داره که بنده ترجیح دادم بی خیالش شم تا یه وقت حرف و حدیثی پیش نیاد)

نامه مادر غضنفر به غضنفر

گضنفر جان سلام! ما اينجا حالمان خوب است. اميدوارم تو هم آنجا حالت خوب باشد. اين نامه را من ميگويم و جعفر خان کفاش برايد مينويسد. بهش گفتم که اين گضنفر ما تا کلاس سوم بيشتر نرفته و نميتواند تند تند بخواند،‌ آروم آروم بنويس که پسرم نامه را راحت بخواند و عقب نماند........

dont forgot to bring your comment
ادامه نوشته

زرنگ ترين پير زن دنيا !!!

يک روز خانم مسني با يک کيف پر از پول به يکي از شعب بزرگترين بانک کانادا مراجعه نمود و حسابي با موجودي 1 ميليون دلار افتتاح کرد . سپس به رئيس شعبه گفت به دلايلي مايل است شخصاً مدير عامل آن بانک را ملاقات کند . و طبيعتاً به خاطر مبلغ هنگفتي که سپرده گذاري کرده بود ، تقاضاي او مورد پذيرش قرار گرفت . قرار ملاقاتي با مدير عامل بانک براي آن خانم ترتيب داده شد .
پيرزن در روز تعيين شده به ساختمان مرکزي بانک رفت و به دفتر مدير عامل راهنمائي شد....
ادامه نوشته

راه بهشت

مردي با اسب و سگش در جاده‌اي راه مي‌رفتند. هنگام عبور از كنار درخت عظيمي، صاعقه‌اي فرود آمد و آنها را كشت. اما مرد نفهميد كه ديگر اين دنيا را ترك كرده است و همچنان با دو جانورش پيش رفت. گاهي مدت‌ها طول مي‌كشد تا مرده‌ها به شرايط جديد خودشان پي ببرند.
پياده‌روي درازي بود، تپه بلندي بود، آفتاب تندي بود، عرق مي‌ريختند و به شدت تشنه بودند. در يك پيچ جاده دروازه تمام مرمري عظيمي ديدند كه به ميداني با سنگفرش طلا باز مي‌شد و در وسط آن چشمه‌اي بود كه آب زلالي از آن جاري بود. رهگذر رو به مرد دروازه‌بان كرد: «روز به خير، اينجا كجاست كه اينقدر قشنگ است؟»

دروازه‌بان: «روز به خير، اينجا بهشت است.»

....

ادامه نوشته

پاسخ جالب كودكان به سوالاتي درباره ازدواج و عشق ..

سوال‌هاي زير را از بچه‌هاي ۵ تا ۱۰ ساله پرسيده‌اند.

اما انگارجواب‌هاي آنها خيلي بچگانه نيست!

ادامه نوشته

یه خبر خوش.....

داشتم اخبار روز رو چک می کردم خبری دیدم که حیفم اومد بقیه دوستان نخونند اصل  خبر  عینا از سایت تابناک نقل می شود:
ادامه نوشته

بدون شرح....

نامه اداری یک مدیر کارگزینی به کارمند خانم اش:

به: ژوليت

شماره نامه: ١٢٣٧٨٠٩

موضوع : درخواست عشق

خانم ژوليت عزيز،

بسيار خرسندم که به آگاهي شما برسانم که اين جانب از تاريخ شنبه ١٤ اکتبر به عشق شما گرفتار شده‌ام.

پيرو ملاقاتي که با هم در تاريخ ١٣ اکتبر در ساعت ٣ بعد از ظهر داشتيم ….. من خودم را به عنوان يک عاشق سينه چاک به شما تقديم مي‌نمايم.

اين علاقه نخست به مدت سه ماه به طور آزمايشي خواهد بود و به شرط سازش و تفاهم به صورت عشق دائم در خواهد آمد.

البته پس از تکميل دوره آزمايشي، به صورت کارآموزي قابل ادامه خواهد بود و انجام و ارائه ارزيابي اين طرح منوط به ترفيع مقام از عاشق بودن به همسر بودن مي‌باشد.

تمامي هزينه‌هاي متحمل شده براي خوردن قهوه و رفتن به گردش از ابتدا به طور مساوي به عهده هر دو طرف مي‌باشد.

لهذا بسته به حسن خلق شما، شايد من سهم بيشتري از هزينه‌ها را به عهده بگيرم و مسلما من به اندازه کافي بلند نظر خواهم بود که بخشي از مخارجي که به حساب شما است را تامين کنم..

بدين وسيله تقاضا مي‌کنم ظرف مدت ٣٠ روز از دريافت اين نامه نسبت به ارسال پاسخ مقتضي اقدام فرماييد. در غير اين صورت اين درخواست خود به خود و بدون اخطار لغو خواهد گرديد و اينجانب شخص ديگري را مد نظر قرار خواهم داد.

بسيار مشعوف خواهم شد در صورتي که خود مايل به قبول اين پيشنهاد نيستيد اين نامه را براي خواهر خود ارسال نماييد.

با تقدیم بهترين آرزوها براي شما

پيشاپيش از شما سپاسگزارم

ارادتمند

رومئو، مدير کار گزيني

عکس یادگاری

عکاس سر کلاس درس آمده بود تا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیرد. معلم هم داشت همه بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع شوند. معلم گفت: ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه‌تون بزرگ شدید به این عکس نگاه کنید و بگوئید : این احمده، الان دکتره. یا اون مهرداده، الان وکیله. یکى از بچه‌ها از ته کلاس گفت: این هم آقا معلمه، الان مرده....

داستان امروز:آناتومی و دیگر هیچ.....

1.خب عرض خسته نباشید خدمت همه برو بچ 88ی.مخصوصا برادران خوابگاهی .واقعا روز خوب و پر باری رو پشت سر گذاشتیم و بالاخره تونستیم نتیجه یک هفته تلاش شبانه روزی مون رو بگیریم
ادامه نوشته

اساتید آناتومی بخونند...

يک برنامه‌نویس و یک مهندس در یک مسافرت طولانى هوائى کنار یکدیگر در هواپیما نشسته بودند.

برنامه‌نویس رو به مهندس کرد و گفت: مایلى با همدیگر بازى کنیم؟

......

ادامه نوشته

خداحافظ استاد پور امیر.....

زندگی مثل پیانو است،دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها.اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت  که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی........         

ادامه نوشته

از بیگانه چه نالم.......

به سلامتی....
ادامه نوشته

به یاد سهراب

اهل دانشگاهم ! روزگارم خوش نیست ....
ادامه نوشته