سینمای دانشجویی

اعتراض دانشجو: بایکوت

شماره دانشجویی: مدرک جرم

اعتراض برای کیفیت غذا: می خواهم زنده بمانم

روز پرداخت وام دانشجویی: روز فرشته

کلاس های ساعت 2-12 : خواب و بیدار

تصویب شهریه برای دانشجو : تاراج

استاد راهنما: گمشده

به دنبال سرویس : دونده

آشپز های سلف سرویس: هفت سامورایی

بوفه دانشگاه : غارتگران

سرویس دانشگاه : اتوبوسی به سوی مرگ

امید به بهبود اوضاع : توهم

گردهمایی اساتید: دسیسه

کتابخانه دانشگاه : خانه عنکبوتان

پاس کردن یک درس: یک بار برای همیشه

التماس برای نمره: اشک تمساح

امور دانشجویان : سایه شوگان

سوار شدن به اتوبوس : یورش

ترم آخر : بوی خوش زندگی

پایان نامه : زندگی دیگر هیچ

سال های پیش از دانشگاه: آن روز های خوش

دانشجوی تازه وارد(اندک!!!!! ترم) : هالوی خوش شانس

ثبت نام ترم جدید: ده فرمان

دانشجویان ساکن خوابگاه : جنگجویان کوهستان

دانشجوی دندانپزشکی : به خاطر یک مشت دلار(چرک کف دست)

دانشجوی ادبیات : نان و شعر

وام تحصیلی : جهزیه رباب!!

خوابگاه دانشگاه : خانه کوچک

خانواده دانشجویان: بینوایان

دانشگاه آزاد : جیب بر ها به بهشت نمی روند

دانشجوی فوق لیسانس : قهرمان قهرمانان

انتخاب درس افتاده : زخم کهنه

اساتید دانشگاه : این گروه خشن

شب امتحان : امشب اشکی میریزم

مراقبین امتحان : مزاحم

تقلب : ماموریت غیرممکن ۳ 

تدریس در دانشگاه : تجارت

تعطیلات بین دو ترم : روز های خوب زندگی

دانشجوی فارغ التحصیل : دیوانه از قفس پرید

مسئول خوابگاه : کاراگاه گجت

انصراف دادن : فرار به سوی خوشبختی

تسویه حساب : خط پایان

شیرینی گرفتن از فارغ التحصیل : ضربه آخر

عمر دانشجو : بر باد رفته

به نام خالق زیبایی ها

چند جمله زیبا تقدیم به اونایی که دوسشون داریم........

از دکتر وین والتر

(دکتر وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) در ۱۰ می ۱۹۴۰ در شهر دیترویت از توابع ایالت میشیگان در ایالات متحده امریکا در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد.

او یک نویسنده و سخنران است. یک عنوان از کتاب های او بنام "قلمرو اشتباهات شما" در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین رکوردار فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.)


ادامه نوشته

شروع ترم جدید

سلام به همه هم کلاسی های عزیز ....

امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره ...

آموزش گفته که از شنبه 27 شهریور قراره ترم جدید شروع شه و 20تا 22 هم انتخاب واحدمونه !

می خواین از 27 ام برید سر کلاسا یا اینکه ....

بهر حال برای اینکه دوباره سر اینکه کی ترم رو شروع کنیم دعوامون نشه و خون و خون ریزی نشه لطفا از اینکه بگید کی می خواین برید سر کلاس اکیدا خود داری فرمایید . من که چشم دیدن این صحنه هارو ندارم !! هر چی باشه دیگه ما از ترم اولی درومدیم و می خوایم برای 89 ها ترم بالایی شیم !!!

با تشکر ...