معنی کلماتی و حرکاتی که مراقبین ما سر جلسه انجام می دادن !

*بعد از پخش برگه بگن برگه رو بر نگردونید !
فقط می خوان بگن ما با سیاستیم و نمی ذاریم کوچیکترین تقلبی بزنید ! 

*5 دقیقه زمان دارید !
حداقل یک ربع وقت داریم برای اینکه مارو بترسونند میگن کمتر از 5 دقیقه وقت داریم

*سرتون تو برگه ی خودتون باشه !
اگه منظورشون همه باشن یعنی کسی رو ندیدن که تقلب کنه !

*وقتی خیلی نگات می کنند !
انتظار دارن که تقلب کنی . شما هم اگه اونو نگاه کنید بیشتر به شما مشکوک می شن !

*میان بالای سرت و به برگت نگاه میکنند !

ایندفعه متوجه تقلب کردن شما شدن . شما هم به روی مبارکتون نیارین و با جدیت تمام طوری که انگار دارید مسائل پیچیده ریاضی رو حل میکنید سرتون تو برگتون باشه !

*اگه مراقب مرد باشه و به پشتت بزنه اگه پسر باشی و بالعکس !

تا میتونی تقلب کن که کسی نیست بهت گیر بده ! (مثل امتحان بیوشیمی عملی که 2 بار این اتفاق برام افتاد ! )


یک سری نکاتی که وقتی مراقبین شما رو هنگام تقلب کردن دیدن باید رعایت کنیم !
1 - خونسردی خودتونو حفظ کنید به طوری که انگار تقلبی نکردین
2 - سرتونو پایین بندازید و سخت مشغول پاسخ دادن به برگتون باشید
3 - تا چند دقیقه این کار رو ادامه بدین و سرتونو بالا نیارین چون مطمئنآ مراقبین دارن شمارو می بینند
4 - بعد از چند دقیقه به مراقبین یه نگاهی بندازید اگه حواسشون به شما نبود دوباره تقلبتونو بکنید !
5 - اگر شما رو صدا کردن و بهتون تذکر دادن شما فقط با کفتن کلمه ی "باشه" بهشون پاسخ بدین ( بیشتر از این نگین که پررو میشن )


وقتی سر جلسه امتحان تستی نشستید ولی چیزی نخوندید و چیزی بلد نیستید !
1 - سوالات رو نگاه کنید هیچی بلد نباشید یه 2 - 3 تا سوالو مطمعنا بلدید . اونارو جواب بدین
2 - فقط به فکر تقلب باشید اگه تونستید خوش به حالتون ولی اگه نتونستید ..... !
3 - اگه نتونستید تقلب کنید ..... .... دو دست گرامیتونو به آسمان ببرید و ..... و محکم بکوبید تو سر خودتون که یک امتحانو مفت مفت افتادید .....
4 - ولی امیدتونو از دست ندید و با زیرکی تمام بشینید شانسی به سوالات جواب بدید ( خیلیها اینطوری جواب گرفتن ..... خدا با شماست )

امید وارم هیچ یک از این خاطرات تلخ و شیرین که برای من توی این امتحانات اتفاق افتاده برای شما اتفاق نیفتاده باشه و امتحانات رو خوب داده باشید !!!

به امید اینکه یه روزی هممون شاگرد اول بشیم !