خداحافظ استاد پور امیر.....
فقط عرض تسلیت خدمت همه ی شیمی دوستان و عاشقان سینه چاک استاد پور امیر و مخصوصا کسانی که با وجود میل قلبی فراوان نتوانستند در کلاس امروز شرکت کنند بابت لغو امتحان.![]()
متاسفانه امروز به شکل کاملا کاملا کاملا اتفاقی جمعی از دوستان به بیماری فوق العاده خطرناک انفلونزا نوع A(خوکی سابق)دچار شدند که به هیچ وجه ارتباطی با امتحان امروز نداشته و به همین جهت جهت تنویر افکار عمومی از این دسته هم کلاسی های عزیز تقاضا می شود که یک عدد کپی از گواهی پزشک که تایید کننده وخامت حال ایشان است برای ما ایمیل کرده تا با قرار دادن در وبلاگ جای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نماند
در پایان از دوستان عزیز تقاضا می کنیم برای یک بار هم که شده به جای آرزو مرگ از خدا طلب شفا برای هم کلاسی های مریضشون بکنند.....................
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ ساعت 21:2 توسط حمید شجاعی
|